Четвер, 15.11.2018, 09:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вчитель - це творча, ініціативна, завжди в пошуках нового та цікавого, активна особистість. Саме за такими цікавими та творчими людьми тягнуться допитливі учні, які проростають зернами мудрості та слави рідної школи та землі. Вчителі нашої школи є активними учасниками науково-дослідницької діяльності, а саме в участі та підготовці учнів до Малої академії наук.

 
2013-2014 навчальний рік

1. Тімборовський Станіслав Зигфрідович - вчитель географії та трудового навчання.

Тези науково-дослідної роботи.

Відділення: Географія.

Секція: Геологія, геохімія та мінералогія.

Тема роботи: Окраїна Українського щита рідного краю Новоград-Волинського району: його минуле і сьогодення.
 Автор - Пелешок Анастасія Вікторівна
учениця 9-кл. Несолонської ЗОШ  І-ІІІ ступенів.

Педагогічний керівник: Тімборовський Станіслав Зигфрідович - вчитель географії вищої категорії, звання «Старший вчитель»

Мета роботи: дослідити окраїнну ділянку Українського кристалічного щита на території рідного краю Новоград-Волинського районуну, виявити зв’язки тектонічної будови і особливості рельєфу краю, опрацювати краєзнавчий матеріал для подальшого використання в навчальному процесі, господарській діяльності.

Об'єкт дослідження: причинно-наслідкові зв’язки будови земної кори, ре­льєфу, корисних копалин рідного краю.

Методидосліджень: загальнонаукові, галузеві, за способом отримання і обробки інформації, за способом зображення, математичний

Висновок.  В роботі на прикладах краєзнавчого матеріалу розглянуто наукову проблему ритмічності, закономірностей процесів і явищ, встановлено причинно-наслідкові зв’язки будови земної кори, рельєфу і корисних копалин краю.
 

Ми радо вітаємо нашого колегу та нашу ученицю з отриманням диплому ІІІ ступеня на обласному етапі!

2. Данюк Аліса Іванівна - вчитель математики.

Тези науково-дослідної роботи.

Відділення: Математика

Секція: Прикладна математика.

Тема роботи: Застосування діофантових рівнянь

 Автор - Копотун Анастасія Михайлівна
учениця 10-кл. Несолонської ЗОШ  І-ІІІ ступенів.

Педагогічний керівник: Данюк Аліса Іванівна - вчитель математики Несолонської ЗОШ І - ІІІ ступенів

Науковий керівник: Сікора Ольга Павлівна

Мета роботи: теоретичне вивчення діофантових рівнянь та пошук методів розв’язування прикладних задач за допомогою діофантових рівнянь з використанням комп’ютерних технологій.

 

 

Об’єкт дослідження – діофантові рівняння як один з важливих розділів теорії чисел.

: індукція, дедукція, аналіз та синтез літератури, порівняння та систематизація отриманої інформації. Методи дослідження

Висновки:-   взявши за основу метод підстановки, можна використовувати електронні таблиці Microsoft Excel при розв’язуванні рівнянь та прикладних задач, моделями яких є діофантові рівняння;

-   в середовищі Microsoft Excel дуже зручно знаходити розв’язки лінійних діофантових рівнянь на деякому проміжку цілих чисел. Зручність полягає у тому, що можна змінювати коефіцієнти рівняння і автоматично отримати нові корені;

 для того, щоб урізноманітнити завдання по даній темі, було розроблено ряд задач, які можуть використовувати викладачі, учні та студенти на заняттях.-  

 

 

 

24-25 лютого 2014 року в Житомирі відбувся ІІ етап конкурсу-захисту учнівських наукових робіт у відділенні "Математика", на який було представлено 46 робіт у 3 секції. Наша учениця 10 класу Копотун Анастасія представила роботу в секції "Прикладна математика" і зайняла 9 місце з 17.
 
2014 - 2015 навчальний рік
 
1. Дмитерчук Наталія Володимирівна - вчитель англійської мови
Відділення: Мовознавство
Секція: Англійська мова
Тема роботи: Вплив англійської мови на українського підлітка
 
 Автор - Пелешок Анастасія Вікторівна
учениця 10-кл. Несолонської ЗОШ  І-ІІІ ступенів.
Педагогічний керівник: Дмитерчук Наталія Володимирівна - вчитель англійської мови Несолонської ЗОШ І - ІІІ ступенів
Науковий керівник: Костюк Катерина Миколаївна

Метою роботи є аналіз англомовних запозичень, встановлення особливостей їх функціонування та впливу на українську мову та життя  сучасного підлітка.

Об’єктом дослідження є вплив англомовних запозичень в лексичному складі української мови. 
Предмет дослідження – англіцизми у житті підлітків.
Матеріалом дослідження слугувала система Інтернет та відповідна література.
У роботі використано такі методи дослідження: аналітико-описовий, зіставний, а також методи компонентного аналізу. У межах аналітико-описового методу застосовано прийоми класифікаційного аналізу в процесі визначення лексико-семантичних груп англомовних запозичень. За допомогою зіставного методу було досліджено лексичні особливості зіставлюваних мов (української та англійської) у їхніх подібностях і відмінностях. Метод компонентного аналізу, що є основним способом формалізації та визначення точності смислових відношень між лексемами, запроваджено для виявлення змін, які відбуваються в структурі лексичного значення слова в момент його запозичення іншою мовою; у дослідженні впливу вживання англіцизмів українськими підлітками. 
Наукова новизна.  У поданій роботі зібрано матеріали і дані про англіцизми, вплив та їх використання українськими підлітками. В ході роботи над даною темою було  зібрано та систематизовано ряд лексем котрі активно використовуються підлітками не звертаючи увагу на їх походження.
9-10 лютого 2015 року в Житомирі відбувся ІІ етап конкурсу-захисту учнівських наукових робіт у відділенні "Мовознавство", на який було представлено 50 робіт у 3 секції. Наша учениця 10 класу Пелешок Анастасія представила роботу в секції "Англійська мова" і зайняла 15 місце.
 
 
2015-2016 навчальний рік
 Дмитерчук Наталія Володимирівна - вчитель англійської мови
Відділення: Мовознавство
Секція: Англійська мова
Тема роботи: Новітні англіцизми в мовленні підлітків та їх вплив через ЗМІ
 Автор - Якимчук Софія Василівна
учениця 11-кл. Несолонської ЗОШ  І-ІІІ ступенів.
Педагогічний керівник: Дмитерчук Наталія Володимирівна - вчитель англійської мови Несолонської ЗОШ І - ІІІ ступенів
Науковий керівник: Костюк Катерина Миколаївна

Метою роботи є продовження аналізу англомовних запозичень, встановлення особливостей їх функціонування та впливу на українську мову та життя  сучасного підлітка.

Згідно зі встановленою метою визначаємо такі завдання:

  • визначити причини запозичень української мовою англійських слів;
  • дослідити особливості засвоєння англомовних запозичень сучасною українською мовою;
  • розглянути класифікації запозичень та сфери функціонування англіцизмів у сучасній українській мові;
  • встановлено причину запозичень іншомовних слів та продовжено роботу по пошуку новітніх англіцизмів у ЗМІ.

Об’єктом дослідження є вплив новітніх англомовних запозичень через ЗМІ на українського підлітка.

Предмет дослідження –  нові англіцизми у житті підлітків.

Матеріалом дослідження слугувала система Інтернет, тлумачні та англомовні словники, а також словники іншомовних слів та відповідна література.

У роботі використано такі методи дослідження: аналітико-описовий, зіставний, а також методи компонентного аналізу. У межах аналітико-описового методу застосовано прийоми класифікаційного аналізу в процесі визначення лексико-семантичних груп англомовних запозичень. За допомогою зіставного методу було досліджено лексичні особливості зіставлюваних мов (української та англійської) у їхніх подібностях і відмінностях. Метод компонентного аналізу, запроваджено для виявлення змін, які відбуваються в структурі лексичного значення слова в момент його запозичення іншою мовою; у дослідженні впливу вживання англіцизмів українськими підлітками.

Наукова новизна.  У поданій роботі зібрано матеріали і дані про англіцизми, а особливо нові іншомовні слова, що проникають в усне мовлення підлітків через рекламу, ЗМІ та пресу.

24-25 лютого 2016 року в Житомирі відбувся ІІ етап конкурсу-захисту учнівських наукових робіт у відділенні "Мовознавство", на який було представлено 25 робіт у 3 секції. Наша учениця 11 класу Якимчук Софія представила роботу в секції "Англійська мова" і зайняла 19 місце.

2016-2017 навчальний рік
Петрук Світлана Володимирівна - вчитель математики
Відділення: Фізика і астрономія
Секція: Астрономія та астрофізика
Базова дисципліна: Фізика
Тема роботи: Складний шлях до мрії. Леонід Костянтинович Каденюк
Прізвище учня:  Тарасюк Юрій Анатолійович
Педагогічний керівник :Петрук Світлана Володимирівна, вчитель астрономії Несолонської ЗОШ І-ІІІ ст..
Науковий керівник: Скрипнюк Юрій Олексійович, методист районного методичного центру
Мета роботи: вивчити основні вимоги до майбутнього космонавта, фізичні та психологічні параметри, морально-вольові якості і добровільність прийнятого ним рішення. Розглянути план професійної підготовки космонавта до польоту у космос та виконання ними дослідних та експериментальних завдань на прикладі першого космонавта незалежної України.
Об’єкт дослідження: Біографія Л. К. Каденюка. Програми підготовки космонавта до польоту в космос.
Методи дослідження: Зібрана інформація дає можливість ознайомитися з програмою підготовки космонавтів до польоту в космос, робота над вивченням біографії першого космонавта незалежної України.
Висновки: 19 листопада, історична подія для незалежної України, виповнюється 20 років від початку польоту в космос на борту американського космічного корабля «Колумбія» Леоніда Костянтиновича Каденюка. До своєї мрії Леонід Каденюк пройшов довгий та тернистий шлях підготовки, освоїв спеціальність льотчика-випробувача першого або другого класу. Крім цього, вивчив масу дисциплін: динаміку космічного польоту, принципи роботи бортових систем корабля, бортові системи орбітальних станцій, біологію, астрономію, астрофізику, кольорове фотографування, геологію, медицину.
Численні дослідні роботи з фізкультури, соціології, психології, спортивній медицині та досвід підготовки перших загонів дозволили створити модель космонавта, здатного за рівнем фізичної підготовленості успішно стартувати і виконати програму польоту.
13-14 лютого 2017 року в Житомирі відбувся ІІ етап конкурсу-захисту учнівських наукових робіт у відділенні "Фізика і Астрономія", на який було представлено 17 робіт у 3 секції. Наш учень 11 класу Тарасюк Юрій представив свою роботу . Загальна кількість балів 35,51 Третій із чотирьох учасників.
 

2017- 2018 навчальний рік

Петрук Світлана Володимирівна - вчитель математики
Відділення: Фізика і астрономія
Секція: Астрономія та астрофізика
Базова дисципліна: астрономія
Тема роботи: НЛО: очевидці та дослідження в Україні
Прізвище учня:  Островська Діана
Педагогічний керівник :Петрук Світлана Володимирівна, вчитель астрономії Несолонської ЗОШ І-ІІІ ст..
Науковий керівник: Скрипнюк Юрій Олексійович, методист районного методичного центру
Мета роботи: вивчити як розвивається уфологія в незалежній Україні, як класифікують об’єкти залежно від відстані спостереження. Розглянути деякі факти та свідчення очевидців про невпізнані об’єкти на території України. 
Предмет дослідження: факти контактів з НЛО за класифікацією Д.А. Хайнека та приклади невідомих атмосферних явищ на території України.

Методи дослідження: Інтернет джерела
Висновки: в перші роки незалежності громадський інтерес до феномену НЛО і ААЯ був у занепаді, але аж ніяк не був викорінений з суспільної свідомості. Поступово окремі групи ентузіастів об'єднувалися в товариства уфологів, налагоджувалися зв'язки всередині країни. 
Перше зареєстроване повідомлення про НЛО, як правило, відносять до 1947 р., коли пілот К. Арнольд, пролітаючи над Каскадними горами (США) помітив групу дископодібних об'єктів, що промчали повз його літак.
За класифікацією Хайнека виокремлюють «ближні» й «дальні» контакти спостерігачів НЛО. «Дальні» контакти, в свою чергу, поділяються на «нічні вогні», «денні диски» й «радарно-візуальні спостереження», а «ближні» - на контакти І, II і III типу.
По Україні в нас найчастіше очевидці розповідають, що бачили невпізнані об’єкти в небі, коли сонце сідало. Часто літаючі кораблі неземного походження з’являються біля аеропортів та в полях. Іноді їх можна прийняти за літаки. Проте вони рухаються з великим прискоренням та дивною траєкторією.
На жаль, фахових установ, які б займалися дослідженням неопізнаних літаючих об’єктів, в Україні фактично не існує. 
Скептично налаштовані астрономи продовжують стверджувати, що НЛО не існує. Точно нині можна сказати тільки одне: людству поки не вдалося ні підтвердити, ні спростувати теорію про існування інопланетян.

 

    1 грудня 2017 р. на базі Житомирського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді відбувся інтелектуальний конкурс "Мирний космос".Учениця нашої школи Островська Діана (10 клас) взяла участь у конкурсі. У напрямку «Людина». «Земля». «Всесвіт» вона представила свою роботу на тему: «Уфологія - теорія і практика». За результатами конкурсу Островську Діану відзначено дипломом за незвичайний і альтернативний підхід до вивчення космосу.

      Адміністрація школи виносить подяку Петрук Світлані Володимирівні, учителю математики, за підготовку учениці 10 класу Островської Діани. до конкурсу "Мирний космос".

Тези науково-дослідницької роботи
 
Відділення: фізика і астрономія
Секція: астрономія та астрофізика
Тема роботи: НЛО очевидці та дослідження в Україні
Автор: Островська Діана Анатоліївна, учениця 10 класу Несолонської ЗОШ І-ІІІ ст..
Педагогічний керівник: Петрук Світлана Володимирівна вчитель астрономії Несолонської ЗОШ І-ІІІ ст..
Науковий керівник: Скрипнюк Юрій Олексійович методист районного методичного центру
Мета роботи: вивчити як розвивається уфологія в незалежній Україні, як класифікують об’єкти залежно від відстані спостереження. Розглянути деякі факти та свідчення очевидців про невпізнані об’єкти на території України.
Об’єкт дослідження: Факти та свідчення очевидців про НЛО та інші незрозумілі об’єкти. Наука про НЛО та класифікація невідомих об’єктів.
Методи дослідження: Дослідити який загальний розвиток уфології в Україні; познайомитися з сучасними уфологічними організаціями що діють на території України; розглянути об’єкти НЛО за класифікацією Джозефа Аллена Хайнека; познайомитися з деякими фактами появи НЛО на території України та світу.
Висновки: В перші роки незалежності громадський інтерес до феномену НЛО і ААЯ був у занепаді, але аж ніяк не був викорінений з суспільної свідомості.
Перше зареєстроване повідомлення про НЛО, як правило, відносять до 1947 р., пілотом К. Арнольд (США), що помітив групу дископодібних об'єктів, які промчали повз його літак. За класифікацією Хайнека виокремлюють «ближні» й «дальні» контакти спостерігачів НЛО. «Дальні» контакти, в свою чергу, поділяються на «нічні вогні», «денні диски» й «радарно-візуальні спостереження», а «ближні» - на контакти І, II і III типу.
По Україні в нас найчастіше очевидці розповідають, що бачили невпізнані об’єкти в небі, коли сонце сідало. Часто літаючі кораблі неземного походження з’являються біля аеропортів та в полях. Проте вони рухаються з великим прискоренням та дивною траєкторією.
На жаль, фахових установ, які б займалися дослідженням неопізнаних літаючих об’єктів, в Україні фактично не існує. Скептично налаштовані астрономи продовжують стверджувати, що НЛО не існує. Точно нині можна сказати тільки одне: людству поки не вдалося ні підтвердити, ні спростувати теорію про існування інопланетян.
За підсумками конкурсу МАН Діана набрала 45 балів.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Корисні сайти
  • Відділ освіти Новоград-Волинської рда
  • Новоград-Волиська районна державна адміністрація
  • Copyright MyCorp © 2018Хостинг від uCoz