Вчитель - це творча, ініціативна, завжди в пошуках нового та цікавого, активна особистість. Саме за такими цікавими та творчими людьми тягнуться допитливі учні, які проростають зернами мудрості та слави рідної школи та землі. Вчителі нашої школи є активними учасниками науково-дослідницької діяльності, а саме в участі та підготовці учнів до Малої академії наук.
1. Тімборовський Станіслав Зигфрідович - вчитель географії та трудового навчання.
Тези науково-дослідної роботи.
Відділення: Географія.
Секція: Геологія, геохімія та мінералогія.
Тема роботи: Окраїна Українського щита рідного краю Новоград-Волинського району: його минуле і сьогодення.
Автор - Пелешок Анастасія Вікторівна
учениця 9-кл. Несолонської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Педагогічний керівник: Тімборовський Станіслав Зигфрідович - вчитель географії вищої категорії, звання «Старший вчитель»
Мета роботи: дослідити окраїнну ділянку Українського кристалічного щита на території рідного краю Новоград-Волинського районуну, виявити зв’язки тектонічної будови і особливості рельєфу краю, опрацювати краєзнавчий матеріал для подальшого використання в навчальному процесі, господарській діяльності.
Об'єкт дослідження: причинно-наслідкові зв’язки будови земної кори, рельєфу, корисних копалин рідного краю.
Методидосліджень: загальнонаукові, галузеві, за способом отримання і обробки інформації, за способом зображення, математичний
Висновок. В роботі на прикладах краєзнавчого матеріалу розглянуто наукову проблему ритмічності, закономірностей процесів і явищ, встановлено причинно-наслідкові зв’язки будови земної кори, рельєфу і корисних копалин краю.
Ми радо вітаємо нашого колегу та нашу ученицю з отриманням диплому ІІІ ступеня на обласному етапі!
2. Данюк Аліса Іванівна - вчитель математики.
Тези науково-дослідної роботи.
Відділення: Математика
Секція: Прикладна математика.
Тема роботи: Застосування діофантових рівнянь
Автор - Копотун Анастасія Михайлівна
учениця 10-кл. Несолонської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Педагогічний керівник: Данюк Аліса Іванівна - вчитель математики Несолонської ЗОШ І - ІІІ ступенів
Науковий керівник: Сікора Ольга Павлівна
Мета роботи: теоретичне вивчення діофантових рівнянь та пошук методів розв’язування прикладних задач за допомогою діофантових рівнянь з використанням комп’ютерних технологій.
Об’єкт дослідження – діофантові рівняння як один з важливих розділів теорії чисел.
: індукція, дедукція, аналіз та синтез літератури, порівняння та систематизація отриманої інформації. Методи дослідження
Висновки:- взявши за основу метод підстановки, можна використовувати електронні таблиці Microsoft Excel при розв’язуванні рівнянь та прикладних задач, моделями яких є діофантові рівняння;
- в середовищі Microsoft Excel дуже зручно знаходити розв’язки лінійних діофантових рівнянь на деякому проміжку цілих чисел. Зручність полягає у тому, що можна змінювати коефіцієнти рівняння і автоматично отримати нові корені;
для того, щоб урізноманітнити завдання по даній темі, було розроблено ряд задач, які можуть використовувати викладачі, учні та студенти на заняттях.-
Метою роботи є аналіз англомовних запозичень, встановлення особливостей їх функціонування та впливу на українську мову та життя сучасного підлітка.
Метою роботи є продовження аналізу англомовних запозичень, встановлення особливостей їх функціонування та впливу на українську мову та життя сучасного підлітка.
Згідно зі встановленою метою визначаємо такі завдання:
- визначити причини запозичень української мовою англійських слів;
- дослідити особливості засвоєння англомовних запозичень сучасною українською мовою;
- розглянути класифікації запозичень та сфери функціонування англіцизмів у сучасній українській мові;
- встановлено причину запозичень іншомовних слів та продовжено роботу по пошуку новітніх англіцизмів у ЗМІ.
Об’єктом дослідження є вплив новітніх англомовних запозичень через ЗМІ на українського підлітка.
Предмет дослідження – нові англіцизми у житті підлітків.
Матеріалом дослідження слугувала система Інтернет, тлумачні та англомовні словники, а також словники іншомовних слів та відповідна література.
У роботі використано такі методи дослідження: аналітико-описовий, зіставний, а також методи компонентного аналізу. У межах аналітико-описового методу застосовано прийоми класифікаційного аналізу в процесі визначення лексико-семантичних груп англомовних запозичень. За допомогою зіставного методу було досліджено лексичні особливості зіставлюваних мов (української та англійської) у їхніх подібностях і відмінностях. Метод компонентного аналізу, запроваджено для виявлення змін, які відбуваються в структурі лексичного значення слова в момент його запозичення іншою мовою; у дослідженні впливу вживання англіцизмів українськими підлітками.
Наукова новизна. У поданій роботі зібрано матеріали і дані про англіцизми, а особливо нові іншомовні слова, що проникають в усне мовлення підлітків через рекламу, ЗМІ та пресу.
24-25 лютого 2016 року в Житомирі відбувся ІІ етап конкурсу-захисту учнівських наукових робіт у відділенні "Мовознавство", на який було представлено 25 робіт у 3 секції. Наша учениця 11 класу Якимчук Софія представила роботу в секції "Англійська мова" і зайняла 19 місце.
2017- 2018 навчальний рік
Петрук Світлана Володимирівна - вчитель математики
Відділення: Фізика і астрономія
Секція: Астрономія та астрофізика
Базова дисципліна: астрономія
Тема роботи: НЛО: очевидці та дослідження в Україні
Прізвище учня: Островська Діана
Педагогічний керівник :Петрук Світлана Володимирівна, вчитель астрономії Несолонської ЗОШ І-ІІІ ст..
Науковий керівник: Скрипнюк Юрій Олексійович, методист районного методичного центру
Мета роботи: вивчити як розвивається уфологія в незалежній Україні, як класифікують об’єкти залежно від відстані спостереження. Розглянути деякі факти та свідчення очевидців про невпізнані об’єкти на території України.
Предмет дослідження: факти контактів з НЛО за класифікацією Д.А. Хайнека та приклади невідомих атмосферних явищ на території України.
Методи дослідження: Інтернет джерела
Висновки: в перші роки незалежності громадський інтерес до феномену НЛО і ААЯ був у занепаді, але аж ніяк не був викорінений з суспільної свідомості. Поступово окремі групи ентузіастів об'єднувалися в товариства уфологів, налагоджувалися зв'язки всередині країни.
Перше зареєстроване повідомлення про НЛО, як правило, відносять до 1947 р., коли пілот К. Арнольд, пролітаючи над Каскадними горами (США) помітив групу дископодібних об'єктів, що промчали повз його літак.
За класифікацією Хайнека виокремлюють «ближні» й «дальні» контакти спостерігачів НЛО. «Дальні» контакти, в свою чергу, поділяються на «нічні вогні», «денні диски» й «радарно-візуальні спостереження», а «ближні» - на контакти І, II і III типу.
По Україні в нас найчастіше очевидці розповідають, що бачили невпізнані об’єкти в небі, коли сонце сідало. Часто літаючі кораблі неземного походження з’являються біля аеропортів та в полях. Іноді їх можна прийняти за літаки. Проте вони рухаються з великим прискоренням та дивною траєкторією.
На жаль, фахових установ, які б займалися дослідженням неопізнаних літаючих об’єктів, в Україні фактично не існує.
Скептично налаштовані астрономи продовжують стверджувати, що НЛО не існує. Точно нині можна сказати тільки одне: людству поки не вдалося ні підтвердити, ні спростувати теорію про існування інопланетян.
1 грудня 2017 р. на базі Житомирського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді відбувся інтелектуальний конкурс "Мирний космос".Учениця нашої школи Островська Діана (10 клас) взяла участь у конкурсі. У напрямку «Людина». «Земля». «Всесвіт» вона представила свою роботу на тему: «Уфологія - теорія і практика». За результатами конкурсу Островську Діану відзначено дипломом за незвичайний і альтернативний підхід до вивчення космосу.
Адміністрація школи виносить подяку Петрук Світлані Володимирівні, учителю математики, за підготовку учениці 10 класу Островської Діани. до конкурсу "Мирний космос".