16.04. відбулася педрада "Діагностика та формування самоосвітньої компетентності випускників". Проведено її у формі тренінгу з використанням форм і методів інтерактивного навчання: "Мозковий штурм", "Порожнє крісло", "Мозаїка", "Навчаючи учуся" та інше. Під час педради розглянуто 7 питань:
1."Діагностика та виховання самоосвітньої компетентності випускників". Рошка С.П., директор школи, Повторейко М.В., Ткалич Н.Ю.
2.Підготовка до організованого закінчення навчального року, ознайомлення з нормативними документами про закінчення навчального року. Рошка С.П.
3.Про повторення навчального матеріалу та виконання навчальних програм. Рошка С.П.,директор школи.
4.Про результати моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів з англійської мови та математики. Рошка С.П.,директор школи.
5.Про вибір предмета ДПА. Рошка С.П., директор школи, Чечет Л.В.
6.Особливості педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Рошка С.П.,директор школи, Чечет Л.В.,Фатич О.В.,Панчук А.П.,Пелешок Т.О., Валінкевич Т.С.
7.Різне.
|