Правильний вибір професії зумовлює моральне задоволення, позитивну самооцінку, високу продуктивність праці, якість продукції. Він є точкою, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства, поєднання особистих і загальних інтересів.
З метою створення умов для формування усвідомленого вибору професії у відповідності зі своїми здібностями, психофізіологічними даними і потребами суспільства, формування в учнів знань про організацію виробництва, сучасне обладнання, про основні професії, про їх вимоги до особистості, про шляхи професійної підготовки, розвиток інтересу до отримуваної професії, формування в учнів позитивної мотивації до трудової діяльності соціальним педагогом Тюріковою В. В. проведено заняття з елемента тренінгу «Усвідомлений вибір професії - шлях до успіху».
У ході заняття учням була запропонована оглядова психологічна класифікація професій за Є. О. Клімовим. Проведено тестування щодо визначення пріоритетної сфери діяльності випускників. Проаналізовано алгоритм прийняття оптимального рішення в поєднанні наступних компонентів: "хочу" - "можу" - "треба" у професійному самовизначенні. Розглянуто основні помилки, які допускають випускники при виборі майбутньої професії.
|